04119, м. Київ, вул. Мельникова, 36/1
+380 44 481 44 74 journselect@univ.kiev.ua

Кого ми готуємо


Інститут журналістики проводить набір на навчання за освітніми ступенями бакалавр та магістр. Вступники, які вступають на освітній ступінь бакалавр, можуть обрати освітню програму, за якою навчатись у межах двох освітніх спеціальностей: «журналістика» та «аудіовізуальне мистецтво та виробництво».

У межах освітньої спеціальності «журналістика» вступнику пропонуються такі освітні програми:

  • Журналістика та соціальна комунікація
  • Видавнича діяльність і медіаредагування
  • Медіапродюсування
  • Реклама та зв’язки з громадськістю

У межах освітньої спеціальності «аудіовізуальне мистецтво та виробництво» вступнику пропонуються такі освітні програми:

  • Кіно-, телеоператорство
  • Ведучий програм телебачення
  • Сценарна майстерність і режисура кіно та телебачення
  • Звукорежисура

Навчання в Інституті відбувається у другу зміну (з 14:10 до 18:50).


Журналістика та соціальна комунікація

Найбільший та найдавніший напрям підготовки «журналістика» у 2016 р. трансформувався в освітню програму «журналістика та соціальна комунікація». Тут навчаються близько семисот студентів. За освітньою програмою «журналістика та соціальна комунікація» Інститут готує фахівців з пресової, агенційної, теле-, фото-, радіожурналістики, міжнародної та журналістики новітніх медіа.

Студенти проходять практику в редакціях радіо та телебачення, в журналах та газетах, на медіа-порталах, в інформаційних агентствах та в іноземних ЗМІ.

Студенти мають можливість поєднувати навчання із цікавими проектами: створювати власні газети, організовувати зустрічі з відомими людьми, брати участь у майстер-класах, а також стати частиною колективу студентської радіостанції «Campus radio» та телеканалу «ІЖ-TV».

Випускники освітньою програмою «журналістика та соціальна комунікація» працюватимуть авторами та ведучими теле- та радіопрограм, оглядачами, міжнародними журналістами, кореспондентами, журналістами на радіо, телебаченні, у друкованих ЗМІ та електронних виданнях.


Реклама і зв’язки з громадськістю

Освітня програма, що готує фахівців з реклами та зв’язків з громадськістю, роблячи акцент на розвиток креативних здібностей у студентів, вивчення медіагалузі як основного джерела поширення рекламної продукції та поєднує це з традиційним блоком дисциплін, що включає рекламу та PR. Найцікавішими предметами, що вивчають студенти, вважаються креатив, медіапланування, маркетинг, політичні комунікації, копірайтинг, SEO-копірайтинг, спічрайтинг, менеджмент, психологія реклами, дизайн у рекламі. Починаючи з 2011 року Інститут розпочав підготовку магістрів з реклами та зв’язків з громадськістю. Студенти із задоволенням проходять практику в рекламних агентствах, PR агентствах, рекламних і маркетингових відділах на телебаченні, радіо, друкованих та інтернет-виданнях, державних і комерційних установах, медіапорталах, PR підрозділах політичних партій.

Випусники освітньої програми «реклама та зв’язки з громадськістю» успішно працюють керівниками рекламних/PR-агентств, прес-секретарями політичних діячів та зірок шоу-бізнесу, керівниками відділів реклами/PR на підприємствах, копірайтерами, спічрайтерами.


Видавнича діяльність і медіаредагування

Освітня програма, що успішно поєднує вимогливу редакторську та точну видавничу науку. Освіту видавця отримують близько двохсот п’ятдесяти студентів. З 2016 року в Інституті розпочато підготовку магістрів з видавничої діяльності та медіаредагування.

Студенти окрім традиційних дисциплін вивчають такі предмети: макетування та дизайн, основи програмування, графічний дизайн, новітні медіа, 3D-технології, електронні видання, системи верстки, веб-дизайн, газетно-журнальне виробництво.

Студенти-видавці мають змогу спілкуватись із відомими людьми (видавцями, журналістами, дизайнерами), організовувати зустрічі, брати участь у майстер-класах та тренінгах як у рамках Фестивалю молодих видавців, так і протягом навчання.

Щороку студенти цього напряму проходять практику як у книжкових видавництвах, газетах, журналах, електронних ЗМІ, так і на радіо- та телеканалах, отримуючи таким чином досвід роботи у відомих організаціях.

На випускників чекають посади видавців, редакторів, верстальників, коректорів, WEB-дизайнерів, а також журналістів. Після закінчення навчання студенти матимуть достатньо знань та навичок для створення нових друкованих та електронних видань.


Медіапродюсування

Продюсер – це фахівець, який повинен все знати, уміти й могти при задумі, плануванні і здійсненні задумів. Він мусить володіти спеціальними знаннями – як журналіст, видавець – і, що найважливіше, знати й уміти організувати успішну справу. Таких людей потребує мадіаринок, бо це – «капітани кораблів, шкіпери, штурмани і боцмани одночасно».

Він – провідна фігура на етапі генерування ідей або впровадження раніше згенерованих ідей. На ньому відповідальність за створення умов для здійснення проекту. І найголовніше – він відповідальний за результат.

Тому такі люди зажди потрібні в редакціях газет, журналів, сайтів; у теле- і радіокомпаніях; у видавництвах. Їх високо цінують, їм дорого платять. З часом вони створюють свій бізнес у медійній сфері.

Узагальнено: продюсер – це фахівець із управління проектами, управлінець у широкому сенсі цього поняття («директор команди»), який добре знає медійні технології, вміє організувати справу, розуміється в питаннях маркетингу, медійного права і фінансів. Це людина, яка завжди вчиться.

Ким буде працювати випускник з медіапродюсування: генеральний продюсер; лінійний продюсер; продюсер проекту; інформаційний продюсер; продюсер автора, виконавця; інтернет-продюсер; новинний продюсер та ін.

Залишити відповідь