04119, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 36/1
+380 44 481 44 74, +380 44 481 44 84 vstup.journ@knu.ua

Як складати вступний іспит до магістратури

Шановні вступники до магістратури!

Будь ласка, ознайомтеся з деталями заповнення анкети за фахом.

1. Підготуйте скан-копії документів і скріншотів ресурсів, на який оприлюднені ваші роботи за таким переліком:

I. Копії диплома/дипломів про здобутий освітній ступінь та сертифікатів, які підтверджують навчання – до 10 файлів. Приймаються файли у форматах .pdf, .png, .jpg.
II. Скан-копії документів або скріншоти ресурсів, що підтверджують професійну діяльність вступників. Приймаються такі документи: довідка з місця роботи; лист-підтвердження від редактора або іншого керівника установи; скріншоти ресурсів: власного блогу, самостійно розробленого сайту, адміністрування сайту, ведення сторінок у соціальних мережах, комунікаційний супровід медійних чи бізнесових організацій, авторські роботи в інтернет-виданнях, у відділі маркетингу тощо. Формати – .pdf, .png, .jpg.
III. Скан-копія рекомендаційного листа від фахівця або науковця обраної галузі. Для кожної освітньо-професійної або освітньо-наукової програми має бути окремий рекомендаційний лист. Приймаються файли у форматах .pdf, .png, .jpg.
IV. Покликання або скріншоти активних ресурсів, що засвідчують професійну діяльність вступників у галузі за тематикою обраної магістерської програми протягом останніх двох років або/і під час вступу – до 10 покликань / файлів. Покликання надаються лише на ресурси з зазначенням авторства. Якщо авторство ваших матеріалів не вказано на ресурсах, його потрібно підтвердити довідкою з місця роботи / листом від редактора або іншого керівника установи з підписом і контактами особи, яка надає лист. Якщо ваші роботи публікуються на ресурсі зі збереженням анонімності і ви є власником ресурсу, надайте скріншоти, які підтверджують права адміністратора. Якщо ви працюєте редактором ресурсу, надайте скан-копію листа-підтвердження від власника ресурсу з підписом і скріншоти, які підтверджують права редактора ресурсу. Якщо ви брали участь у наукових або науково-практичних конференціях, надайте скан-копії сертифікатів про участь, програми конференції і збірника тез (вихідні дані, зміст і тези вступника), об’єднані в один файл форматом .pdf (окремий файл для кожної конференції). Приймаються файли у форматах .pdf, .png, .jpg.
V. Обґрунтування вибору магістерської програми – до 1500 символів (з пробілами). Форма обмежує кількість символів автоматично. Заздалегідь підготуйте обґрунтування. Для кожної освітньо-професійної або освітньо-наукової програми має бути окреме обґрунтування.

2. Увійдіть у свій гугл-акаунт.

2. Відкрийте «Анкету за фахом» за покликанням, яке надасть екзаменатор в чаті відеозустрічі.

3. Скопіюйте і вставте електронну адресу, за якою Ви увійшли у гугл-акаунт.

4. Вкажіть свої прізвище, ім’я і по батькові у називному відмінку в указаному порядку. Натисніть кнопку «Далі».

5. Завантажте документи з пункту I вказаного переліку. Натисніть кнопку «Далі».

6. Завантажте документи з пункту II вказаного переліку. Натисніть кнопку «Далі».

7. Завантажте документи з пункту III вказаного переліку. Натисніть кнопку «Далі».

8. У пункті IV завантажте скріншоти, документи або надайте покликання на ваші оприлюднені роботи.

8. У пункті V скопіюйте і вставте заздалегідь підготовлений текст обґрунтування вибору магістерської програми. Натисніть кнопку «Надіслати».

Вступники повинні заповнити «Анкету за фахом» для кожної обраної магістерської програми. Якщо ви подаєте п’ять електронних заяв на п’ять магістерських програм, ви повинні заповнити форму п’ять разів.

Це зразок анкети. Замість синіх прямокутників буде назва магістерської програми і ваша електронна адреса. На першому зображенні – приклад заповнення. Бажано, щоб електронна адреса була стриманою (постарайтеся уникнути імен на зразок “vladshokolad” або “karinalavina”).