04119, м. Київ, вул. Мельникова, 36/1
+380 44 481 44 74 journselect@univ.kiev.ua

Медіакомунікації (програма подвійного дипломування з Університетом імені Адама Міцкевича у м.Познані, Польща)

Освітньо-наукова програма, нормативний термін навчання 2 роки

Освітня магістерська програма «Медіакомунікації (програма подвійного дипломування з Університетом імені Адама Міцкевича у м.Познані, Польша)» відкрита Інститутом журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка спільно з факультетом політичних наук та журналістики познанського університету імені Адама Міцкевича, який є одним з лідерів європейського освітнього процесу.   (wnpid.amu.edu.pl).

Програма має мультидисциплінарну платформу  і ставить за мету дати студентам високий рівень компетенцій,  практичні навички роботи  та теоретичні знання в системі сучасних медіакомунікацій.

Під час навчання в магістратурі студенти опанують комплекс ефективних інструментів  для роботи на сучасних комунікаційних ринках, навчаться здійснювати глибинні медіа дослідження,  керувати медіапроектами, розуміти нові виклики і тренди медіа, аналізувати та прогнозувати зміни світового та вітчизняного медіаландшафту.

Студенти матимуть змогу дізнатися про кращі європейські практики комунікативних технологій, медіаекономіки, медіакритики, медіапсихології, медіаналітики, нових медіа  та міжкультурних комунікацій.

Перший та четвертий  семестри навчання проходить в Інституті журналістики, другий і третій семестри – у місті Познань, Польща.

Докладний алгоритм вступу до познанського університету імені Адама Міцкевича

У результаті навчання магістри отримують два дипломи: Київського національного університету імені Тараса Шевченка за спеціальністю “Журналістика”, освітня програма “Медіакомунікації” та Університету імені Адама Міцкевича за спеціальністю “журналістика та суспільні комунікації”.

Наші випускники матимуть необхідні знання для:

  • управління складними технологічними завданнями та експертизи проектів в галузі медіакомунікацій;
  • професійної діяльності в конвергентному середовищі ;
  • роботи в медіадослідницьких організаціях та креативнх індустріях;
  • створення медіа продуктів для країн Європейського Союзу та глобальних ринків.